Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 13 Гостей: 13 Користувачів: 0
|
Головна » 2016 » Грудень » 08
Ніде правди діти: деколи виникає плутанина у розумінні — а отже й застосуванні — таких ключових понять, як «методи», «форми», «прийоми» і «засоби навчання». Спробуймо разом з’ясувати, як їх розрізняти одне від одного Закінчивши виш та розпочавши активно педагогічну працю, уже не до теорії загалом. Ця публікація не займе багато часу — лиш освіжить у пам’яті давно вивчене.
Методи
З-поміж чотирьох п
...
Читати далі »
Переглядів:
440
|
Додав:
Petrivna
|
Дата:
08.12.2016
|
|

Ні, у них не тече слина, немає страху води та інших клінічних проявів сказу. Вони не кидаються на викладачів і не кусають їх. (Можливо, прецеденти і були, але нам про це невідомо). Вони просто отруюють життя – насамперед учителям, нерідко – іншим батькам, а подекуди – й власним дітям.
«Скажені» батьки існують у будь-які часи та в будь-якому класі. Це явище невмируще. Уникнути його неможливо, ігнорувати – небезпечно, боротися – марно. Вони були, є і будуть. З ними просто треба змиритися – як із фінансовою кризою, кепською погодою чи недосконалістю цього світу.
Вони відрізняються в
...
Читати далі »
Переглядів:
414
|
Додав:
Petrivna
|
Дата:
08.12.2016
|
|
Від 1 січня 2017 року керівники вищих навчальних закладів і шкіл державної та комунальної форм власності подаватимуть електронні декларації, про це йдеться у відповіді Національного агентства з питань запобігання корупції на інформаційний запит Освіта.ua.
Згідно з нею, починаючи з 2017 року, керівники управлінь освіти обласних, Київської міської, районних державних адміністрацій, керівники навчальних закладів державної та комунальної форм власності, а також наділені керівними функціями їхні засту
...
Читати далі »
Переглядів:
423
|
Додав:
Petrivna
|
Дата:
08.12.2016
|
| |
|
Календар
| « Грудень 2016 » |
| Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Нд |
| | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|