Четвер, 21.11.2024, 22:36
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

Персональний сайт        Катренюк Марії Петрівни

Погода
Погода у Глибокій
Міні-чат
200
Наше опитування
Хто сьогодні до нас завітав?
Всього відповідей: 194
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мовленнєвий дзвіночок » Заняття

Зима буває різна. Складання творчої розповіді.

Конспект заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи

                                                              Вихователь Уманського НВК №1 Деренівська О.О.

Програмовий зміст:

Зв'язне мовлення: продовжувати формувати уміння дітей складати творчу розповідь на тему, запропоновану вихователем.

Граматика: закріпити уміння будувати складнопідрядні речення із сполучниками «тому, що», «бо».

Словник: продовжувати вчити добирати прикметники, дієслова за картиною; вправляти у підборі порівнянь.

Розвивати мовлення, мислення, творчу уяву, пам'ять, спостережливість. Стимулювати розвиток пізнавального інтересу, зокрема інтересу до професії журналіста. Виховувати уміння слухати один одного не перебиваючи, працювати в групі.

Матеріал: картина «Зимові розваги», м'яч, мікрофон, символічні позначки для поділу на групи (на кожну дитину), план-схема розповіді (для кожної групи), медалі-посвідчення (на кожну дитину)

Хід заняття:

I. Організаційний момент.

Вихователь збирає дітей навколо себе на килимку.

II. Мотивація, визначення теми, мети заняття:

-         Ким ви хочете бути в майбутньому?

-         Хто з вас ще не визначився?

-         А чи чули ви про професію журналіста?

-         Де працюють журналісти?

-         Чим вони займаються?

-         Сьогодні я вам пропоную спробувати себе в ролі журналістів, можливо хтось з вас в майбутньому обере для себе цю професію.

III. Актуалізація опорних знань

-         Як ви гадаєте, яким має бути журналіст? (Вихователь уточнює та доповнює відповіді: «Розумним, спостережливим, уважним, вміти слухати, запам’ятовувати, гарно, чітко, красиво говорити»).

-         Давайте перевіримо, чи зможете ви виконати мої завдання, і стати справжніми журналістами.

-         Для виконання першого завдання я пропоную поділитися вам на дві групи. (Інтерактивна технологія «Робота в групах»).

1.  Гра «Збери слова» (диференціація за ступенем складності):

Завдання: підібрати слова-дії, слова-ознаки за картиною «Зимові розваги».

  1. група - слова-дії.
  2. група - слова-ознаки.

2.  Гра «Запам'ятай і назви»

-    А зараз слова буду називати я , а ви маєте запам'ятати їх і повторити.

а) морозна, білосніжна, люта, казкова, святкова, весела, сніжна - зима;

б) ніжна, прозора, срібляста, легка, блискуча, малесенька, холодна, пухнаста, біла - сніжинка.

-         Мова журналіста має бути чітка, правильна і красива. А що прикрашає нашу мову?

-         Зараз ми спробуємо повправлятися у підборі таких слів.

3.  Гра «Підбери слово» (з м'ячем).

Завдання: підібрати слова-порівняння до поданих. ^ Сніг білий, як ...

Сніг пухкий, мов ...

Сніжинка красива, ніби ...

Сніжинка легенька, як ...

IV. Перетворювальна діяльність

А зараз сядьте на килимок, закрийте очки і скажіть, що ви уявляєте, почувши слово «зима»?

На вашу думку, це весела чи сумна пора року?

Гра «Доведи свою думку». Інтерактивна технологія «Мікрофон». Ви маєте довести свою думку, починаючи її словами : «На мою думку, зима весела пора року тому, що...» «На мою думку, зима сумна пора року, бо ...»

V.      Мовленнєво-творча діяльність дітей.

В наш дитячий садок прийшов лист від редактора дитячого ігрового журналу «Пізнайко». У нього не вистачає журналістів і він просить вас допомогти написати статтю під назвою «Зима буває різна», яку надрукують в найближчому номері журналу. За гарну розповідь він обіцяє вам винагороду.

Інтерактивна технологія «Робота в групах» (поділ дітей на групи відповідно умовних позначок)

Перша група складає розповідь, починаючи її словами «Зима буває сумна», друга група — «Зима буває весела».

По закінченню роботи представники від груп розповідають складену розповідь. По закінченню вихователь узагальнює, об'єднуючи обидві розповіді.

VI.    Аналіз. Підсумок заняття.

Чи сподобалось вам бути в ролі журналістів? Чи справились ви із поставленим завданням?

За проведену роботу, редактор дитячого ігрового журналу «Пізнайко», призначає вас своїми журналістами в НВК №1. Він попросив вручити вам посвідчення журналістів дитячого журналу.

Категорія: Заняття | Додав: Petrivna (02.12.2016)
Переглядів: 1068 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Годинник
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту