Мета: Вчити називати попереднє і наступне число для кожного числа
натурального ряду в межах 10.
Матеріали: Картки з зображенням кіл (від 1 до 10), набори з 10 карток з
колами (від 1 до 10).
Хід: У кожної дитини картка з зображенням кіл (від 1 до 10) і набір з 10
карток з колами (від 1 до 10).
Вихователь пояснює дітям: «У кожного числа є два сусіди-числа: молодше
менше на один, воно стоїть зліва і називається попереднім числом; старше
більше на один, воно стоїть справа і називається наступним числом.
Розгляньте свої картки і визначте сусідів числа».
Діти знаходять попереднє і наступні числа до зображеного на картці числа
кіл і закривають порожні квадрати карткою з певною кількістю кіл.
Після виконання завдання діти пояснюють: яке число попереднє та наступне
до зазначеного числа у низ на картці і чому ці числа стали сусідами.
|