Неділя, 19.05.2024, 14:03
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

Персональний сайт        Катренюк Марії Петрівни

Погода
Погода у Глибокій
Міні-чат
200
Наше опитування
Хто сьогодні до нас завітав?
Всього відповідей: 194
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мовленнєвий дзвіночок » Заняття

В магазині іграшок. Складання описової розповіді про іграшки за схемою.

Конспект заняття з розвитку мовлення  для дітей середньої групи

Вихователь Уманського НВК № 1 Деренівська О.О.

 

                Програмовий зміст:                                                                                                                                 Зв'язне мовлення: розвивати розповідне мовлення дітей, продовжувати вчити                               описувати іграшки за схемою.                                                                           

Гр               Граматика: вдосконалювати умінні дітей узгоджувати числівники з  іменниками,                        відмінювати іменники в родовому відмінку однини.                                          

                 Словник: закріпити узагальнююче поняття «іграшки», їх назви, збагатити словник                       назвами частин іграшок, дій з ними.

                  Сприяти розвитку комунікативних навичок. Виховувати дбайливе ставлення до                           власних іграшок.

                                                                                        Хід заняття.

І. Організація дітей.

На столі перед малятами за ширмою різні ляльки.

  • Дітки, чи любите ви гратися?
  • Щоб гратися було весело і цікаво, що вам потрібно?
  • Де можна придбати іграшки?
  • Вірно, в магазині. І у мене сьогодні для вас є сюрприз:

Дуже хочу я, малята,

Новину вам розказати.

Нині в дитсадку у нас

Магазин відкрився враз!

Не звичайний, продуктовий.

А чарівний, іграшковий!

Педагог відкриває ширму.

  • Як називається магазин в якому продаються іграшки?
  • А як можна назвати магазин, де продаються тільки ляльки?

ІІ. Комунікативна діяльність. Пізнавальна діяльність.

Дидактична гра «У магазині іграшок»

Дорослий пропонує малятам по черзі підійти до «магазину» і «купити» ляльку для дитячого садка. Для цього «покупець» має правильно попросити ляльку, описавши її за допомогою схеми. Вихователь звертає увагу на вживання дітьми ввічливих слів.

Фізкультхвилинка

Вихователь спонукає назвати можливі дії з лялькою та показати їх.

ІІІ. Перетворювальна діяльність.

Дидактична гра «Впізнай іграшку»

  1. Очі, волосся, руки, ноги, банти, платтячко, черевички – це частини якої іграшки?
  2. Колеса, кермо, кузов, кабіна, фари – це частини…

Дидактична гра «Чого не стало»

Вправляння у вживанні іменників в родовому відмінку однини.

Дидактична гра  «Скажи правильно»(Презентація «Скажи правильно»)

Дорослий спонукає узгоджувати числівники один, два, багато з іменниками-назвами іграшок.

V. Аналіз. Підсумок.

- То в якому магазині ми з вами побували?  Що купили?

- А що потрібно робити, щоб ваші нові іграшки не ламалися?

- Ви дуже гарно розповідали про ляльок, а тепер настав час з ними погратися.

Категорія: Заняття | Додав: Petrivna (01.12.2016)
Переглядів: 836 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Годинник
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту