Неділя, 19.05.2024, 15:39
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

Персональний сайт        Катренюк Марії Петрівни

Погода
Погода у Глибокій
Міні-чат
200
Наше опитування
Хто сьогодні до нас завітав?
Всього відповідей: 194
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мовленнєвий дзвіночок » Заняття

Чому треба мити руки? Переказ оповідання "Що Ромко їв?" О.Іваненко.

Конспект заняття з розвитку мовлення для дітей середньої групи.

                                                                Вихователь Уманського НВК № 1 Василенко І.В.

Програмовий зміст:

Зв’язне мовлення: вчити уважно слухати і переказувати зміст за частинами близько до тексту, використовуючи пряму мову, відповідати на запитання за текстом висловлювати власну думку. Збагатити словник назвами предметів гігієни (мило, рушник, шампунь, зубна паста)  та предметами догляду (гребінець, зубна і масажна щітки, ножиці, мочалка).

ЗКМ: виробляти інтонаційну виразність, силу голосу, темп мовлення під час вивчення скоромовки. Формувати уявлення про основні вимоги до гігієни харчування.

Виховувати охайність, акуратність, дбайливе ставлення до свого здоров’я.

         ХІД ЗАНЯТТЯ:

1. Організація дітей, ігровий прийом.

Вихователь вносить «чарівний мішечок», у якому є мило і пропонує дітям відгадати, що в ньому (вправа «Чарівний мішечок» або «Чорний ящик», ТРВЗ)

- Щоб відгадати, що у мішечку, поставте запитання.

2.  Комунікативна діяльність, пізнавальна діяльність.

- Для чого нам потрібне мило?

- Коли треба мити руки мити з милом?

2.1. Гра з поросятком.

  • Діти, гляньте, у нас в групі з’явився брудний рушник.
  • А, ну, дітки, покажіть мені свої долоньки і я знайду бруднулю,  яка залишила рушник.  Діти показують руки вихователю.
  • Ні, бруднулі серед вас немає. Значить хтось до нас приходив і залишив рушничок. Зараз ми його розшукаємо.
  • Ось він, це Хрюша.
  • Все, знайшли! Сваритися не будемо

Те, що було, ми забудемо.

Те, що було, ми забудемо.

З милом митися ми вчитись з Хрюшею будемо.

  • Як називається кімната, в якій миються?
  • Але, перш, ніж навчити Хрюшу митись із милом, давайте спробуємо навести лад у його ванній кімнаті.

3. Перетворювальна діяльність.

2.2. Дидактична вправа «Наведи лад».

Вихователь викладає на дошку картинку із зображенням ванної кімнати та предметів гігієни та догляду за тілом (мило, рушник, зубна щітка, шампунь,мочалка), посуду (тарілка, ложка), одягу (куртка, шапка)та пропонує дітям визначити, що зайве.

  • Спробуйте визначити, якого предмету немає у ванній Хрюши (вправа на увагу).
  • Діти, ці предмети називають особистими, бо ними має користуватися лише одна людина, не можна їх давати іншим, навіть, батькам.

2.3. Дидактична гра «Охайні діти»

Правила гри: на слово «руки», діти називають предмети гігієни (мило, рушник, на слово «волосся» діти називають предмети догляду за волоссям.

2.4. ІАМ «Карусель»(вивчення уривка із скоромовки Г. Бойка)

Мама милила умiло,
Мама з Мили мило змила.

4. Оцінно-контрольна діяльність.

- Діти, а тепер послухайте, що сталось із хлопчиком. Вихователь читає оповідання. Потім разом з дітьми визначає його частини. Читає ще раз оповідання і переказують за частинами.

5. Підсумок та аналіз.

- Навіщо потрібно мити руки?

- Як правильно мити руки?

- Як називають дітей, які не миються?

- Чи є такі діти у нашій групі?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Заняття | Додав: Petrivna (10.12.2016)
Переглядів: 1354 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Годинник
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту