Неділя, 19.05.2024, 18:02
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

Персональний сайт        Катренюк Марії Петрівни

Категорії розділу
б [0]
а [0]
в [0]
Погода
Погода у Глибокій
Міні-чат
200
Наше опитування
Хто сьогодні до нас завітав?
Всього відповідей: 194
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2014 » Січень » 30 » Розроблено Типові навчальні плани спецшкіл для дітей з особливими освітніми потребами
18:03
Розроблено Типові навчальні плани спецшкіл для дітей з особливими освітніми потребами
  

      З метою впровадження з 1 вересня 2014 року Державного стандарту початкової загальної освіти    для дітей з особливими освітніми потребами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013р. №607, Міністерством освіти і науки України (МОН) розроблено Типові навчальні плани спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова школа) (наказ МОН від 28.01.2014 №80). 

  Як повідомляє прес-служба Міністерства освіти і науки України, типові навчальні плани визначають зміст і структуру початкової загальної освіти дітей з особливими освітніми потребами за допомогою інваріантної та варіативної складових, якими встановлюється погодинне співвідношення між освітніми галузями; гранично допустиме тижневе навантаження учнів; загальнотижнева кількість годин за освітніми галузями та загальнотижнева кількість годин на корекційно-розвиткові заняття. 

  Інваріантна складова формується на державному рівні і є обов’язковою для всіх загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від їх підпорядкування, типу та форми власності. Змістове наповнення освітніх галузей інваріантної складової визначається Державним стандартом початкової загальної освіти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України 20 квітня 2011р. №462. 

  Інваріантна складова передбачає проведення корекційно-розвиткових занять. Напрями корекційно-розвиткової роботи та відповідне змістове наповнення визначаються з урахуванням особливостей психофізичного розвитку дітей сліпих та зі зниженим зором, глухих та зі зниженим слухом, розумово відсталих, із затримкою психічного розвитку, порушеннями опорно-рухового апарату, тяжкими порушеннями мовлення. 

  Кожна освітня галузь побудована за змістовими лініями з обов’язковим корекційно-розвитковим спрямуванням. 

  Змістове наповнення варіативної складової формується навчальним закладом з урахуванням особливостей регіону, типу закладу, індивідуальних освітніх потреб дітей. 

  Типові навчальні плани зорієнтовані на роботу початкової школи за 5-денним навчальними тижнем та протягом 5 років навчання.

 ( за матеріалами: http://www.osvita.org.ua/news/75661.html)
Переглядів: 507 | Додав: Petrivna | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Годинник
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Січень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту