Неділя, 19.05.2024, 12:11
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

Персональний сайт        Катренюк Марії Петрівни

Категорії розділу
б [0]
а [0]
в [0]
Погода
Погода у Глибокій
Міні-чат
200
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 238
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2016 » Вересень » 8 » МОН: Як заповнювати журнал та спілкуватися про оцінки учнів з батьками
21:24
МОН: Як заповнювати журнал та спілкуватися про оцінки учнів з батьками

   На численні запити вчителів МОН підготувало роз’яснення стосовно деяких пунктів Орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів. З ними можна ознайомитись у листі Міністерства освіти і науки України №1/9-464 від 06 вересня 2016 року.

   “У вчителів виникали запитання, як працювати зі змінами до Орієнтовних вимог оцінювання в 1-4 класах. Запитання були технічними, наприклад, як заповнювати класний журнал чи як правильно спілкуватися з батьками про оцінки їхніх дітей. Тому ми написали цього листа, в якому дали роз’яснення, якими можуть послуговуватись педагоги при організації своєї роботи ”, – зазначила головний спеціаліст департаменту загальної середньої освіти МОН Алевтина Лотоцька.

   Так, “зар.” (зараховано) рекомендується ставити в журналі за предмети, що оцінюються вербально –«Інформатика», «Музичне мистецтво», «Образотворче мистецтво», інтегрований курс «Мистецтво», «Основи здоров’я», «Фізична культура», «Я у світі» та «Трудове навчання», а також другокласникам у школах, де вербальне оцінювання всіх предметів введено педагогічною радою.

   Колонку для оцінювання ведення зошитів у класному журналі МОН радить прибрати взагалі, адже за новими Орієнтовними вимогами ведення зошитів не оцінюється.

   У методичних рекомендаціях наголошується, що оцінка учня – це конфіденційна інформація. Це нововведення  також викликало запитання вчителів, тому в листі МОН пояснює, який формат спілкування між батьками, вчителями та учнями можна використовувати, щоб максимально задовольнити цю вимогу.

   Зокрема, на уроці вчитель може висловити вербальну оцінку учня – усно похвалити його або тактовно вказати на помилку. Важливо також доброзичливо і детально пояснити, в чому помилився учень, порадити йому, як виправити ситуацію. Натомість оцінка в балах (що відповідає озвученій учителем на уроці вербальній оцінці) ставиться в щоденник на перерві або після уроку.

   Інформація у балах також не озвучується на батьківських зборах. Вчитель, за запитом батьків, може надати оцінки індивідуально для кожної родини в письмовому вигляді або озвучити їх в особистій бесіді з батьками.

   Школам необхідно відмовитись від оприлюднення рейтингів навчальних досягнень учнів одного класу або класів на паралелі. Інформація про успішність учнів класу може використовуватись вчителями виключно для методичної роботи з метою підвищення ефективності навчального процесу.

   У листі Міністерства також звертають увагу на те, що учитель може самостійно прийняти рішення про вибір кольору ручки для перевірок і оцінювання письмових робіт та фіксації у щоденниках або обговорити це питання з учнями, батьками і прийняти спільне рішення.

   Зараз Міністерство працює над підготовкою проекту наказу «Про затвердження Змін до Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів», який буде подано на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та в якому будуть враховані рекомендації щодо заповнення Класного журналу.

   Довідково: з ключовими тезами нових орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів та методичних рекомендацій до оновлених програм початкової школи можна ознайомитись на сайті МОН.

 

                                                                           Інформує МОН України

Переглядів: 288 | Додав: Petrivna | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Годинник
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Друзі сайту